Article categories
Accueil - System category - Aide - Services clients >  Mode de Paiement

Mode de Paiement

Our payment options:

1.Paypal: bestdentalwholesale@gmail.com

Notice: Pls write your specific shipping address and your phone number.

 

Payment FAQ:

1.When you check out by PayPal, occasionally it shows an error on the last step. If it happened, it could be caused by web server or PayPal itself, please refresh the webpage and try to check out again, or you are free to contact with our customer service for help.

3.If the item you placed is more than 120 EUR, after you finish check out, please leave us your telephone number for delivery contact and please confirm your shipping address. 

Remark: If the total sum is more than 1600 EUR, we accept Western Union & telegraphic transfer payment. Please sent message to Admin on the website or by email and we will give the invoice to you.

    par Laurent Panien , 06, 03, 2017
Impossible de payer par paypal car maximum atteint.
Pouvez vous m'envoyer vos coordonnées bancaires pour vous régler?
Sincerely
répondre par Administrator  07, 03, 2017
Dear Customer,
Thanks for your reply.
I have sent an email to you, please check your email.
Any further needs, please let me know.
Thanks.
    par SELARL KAHIL , 17, 06, 2016
Monsieur Bonjour
Suis intéresser par votre produit dont la référence ci jointe : Micromoteur Master III 50,000 RPM avec pièce à main. Sauf que le règlement par pay pal ne me convient pas . y a il autre mode de règlement; Carte bancaire visa ou par chèque !
merci d'avance de votre reponce
Dr.Dani Kahil
répondre par Administrator  18, 06, 2016
Dear Dr.Dani Kahil
We only accept PayPal and Western Union.
Would you please just register a paypal account or pay via Western Union?
Thanks.
Donnez votre avis
* Classment:
    Sélectionner les étoiles de la classification svp.
* Votre prénom et nom:
* Votre adresse électronique:
* Afficher les avis:
Dites-nous ce que vous pensez de cet article et partagez vos opinions avec d'autres personnes. S'il vous plaît vous assurer que votre avis ne porte que sur ce point. Tous les commentaires sont modérés et seront réexaminées dans un délai de deux jours ouvrables. commentaires inappropriés ne seront pas affichés.
Après questions-vente et questions: Contactez notre Service Clientèle. (Un représentant clientèle vous contactera pour vous).
S'il vous plaît Inscrivez-vous en premier si vous voulez plus tard modifier ou gérer les commentaires transféré par vous-même.